Inlägg som jag skulle skrivit i helgen...

I helgen medans jag var ute och sprang funderade jag (som vanligt) på inlägg att skriva. Sen råkade det bli så att jag inte haft någon ork/lust att skriva så det blev inte av helt enkelt. 
 
Den senaste veckan har vi haft fantastiskt väder - som hela sverige? 
I lördags sprang jag ett långpass (klockan dog efter mindre än halva vägen) skulle tippa på att jag slutade på ca 16-17 km.
Jag fortsatte bort ill Ältavägen och sen rundade jag och tillbaka samma väg. 
 
Söndagsturen blev en "kortare" tur, jag kom in på Sörmlandsleden helt plötsligt vilket var riktigt nice - har velat hitta dit. Det som är typiskt är att jag inte har koll på hur jag springer - så jag är ej säker på att jag hittar tillbaka..
 
Gårdagens intervallträning bestod av backintervaller, pressade upp pulsen i 193bpm vilket kändes! Tufft pass - men det är skönt och glädjande att höra att man blivit starkare av andra löpare! 
 
Nu är det bara dagar kvar till min första teräng halvmara - lördag. Vädret ser lovande ut - även om det förmodligen blir varmare än min komforttemp - förhoppningsvis är det mycket skugga där vi springer.
Resten av veckan blir kolhydratladdning, har ett spinningpass imorrn morgon inplanerat och tar det nog lite lugnare då, ikväll ska jag tvätta så mina bästa kläder är redo inför lördagen!
/Anja
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback