Fick feeling på Sörmlandsleden!

 
I förrgår har jag ledigt eftersom det var röd dag - Kristi himmelfärd. Jag skulle ta en kortare tur ute och gav mig iväg, gick lite fel så det blev en omväg för att komma till Sörmlandsleden som var dagens mål. Jag hittade rätt och Sörmlandsleden bjuder verkligen på fantastisk natur och fantastiskt underlag! Fick variera mellan att kolla ner på underlaget och kolla efter ledmarkeringarna. 
 
Efter ca 10,5 km nådde jag en liten badsjö och insåg att jag också ska komma hem vilket fick mig att vända, tyvärr fick jag lite känning i hälsenan vilket oroar mig. Hör om mycket kroppar som stretar ifrån bland löparkompisarna - jag är glad att min kropp är så pass hel som den är. 
 
Idag har det varit Stockholm Marraton som jag varit och kollat på, såg både starten och sen stod vi och kollade vid ca 29km. Kul att se alla som kämpade som stretade framåt! 
 
Imorrn har jag typ ingenting planerat utan ska bara vila, i veckan blir det löpgruppen på tis, sen vila mån+ons och på torsdag eftermiddag drar vi till Åre för löparläger!! :D :D :D :D Jag längtar så!
/Anja
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback