Motorstopp - känns det som!

 
Igår stod det långa intervaller på schemat 400m - 600m - 800m - 600m - 400m. Kroppen pumpade och hjärtat framförallt pumpade. Jag kände ganska snabbt att dethär känns inte som vanligt... Pulsen var skyhög och tempot lågt. Vi som skulle ligga någonstans på 70-75%.. Jag maxade upp i 94%. Inte konstigt att det var tungt. 
 
Idag vaknade jag upp med lite halsont och har haft en tung kropp idag. jag ordinerade mig själv vila och chokladbollar för att komma ikapp. Det känns inte riktigt som en bra idé att dra ut på långa intervaller igen när kroppen känns såhär. 
 
Nu ska jag fortsätta ligga i soffan och kolla på Gilmore girls... Busy life! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback