Nya dojjor och helgplaner!

 
Sådär, nya dojjor beställda! Som vanligt blev det Saucony progrid guide, men denna gång modell 6. Nu har jag ju haft både 4:an, 5:an och snart 6:an. Mina gamla får alltså snart leta sig ut till en återvinningsbox. Men det kan vara bra att ha kvar dem ett tag till i invänjningsperioden. 
 
Stockholm bjuder idag på strålande väder, 16 grader! Så idag har jag bestämt mig för att ta en tur ut till IKEA, andas lite IKEAluft och dessutom klocka in några mil på racern!! Det är verkligen på tiden! Enligt google maps är det 13,7 km enkel väg vilket känns som en lagom första tur! 
 
Imorrn blir det troligtivs en riktig långtur! Oakley ska förmodligen till sin vakt som bor norr om stan 35 km enkel väg, det blir en perfekt cykeltur!! Börja ladda upp inför vättern med lite långturer!
 
Jag vet att jag inte ska gnälla, men det känns som jag haft en "dålig" träningsvecka och kommer ändå få in säkert 6 pass! Det har bara varit en segvecka, pollenmedecinen har börjat kicka in och jag är helt seg hela tiden! Får dra mig upp ur sängen och benen totalvägrar att komuniceras med.. 
 
Nej, nu ska jag klä på mig lite kläder och sen fixa tvätten, gå ut med lite glas och hämta ett paket jag beställt! :)
/ Anja
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback