Löpträning..

Sådär, onsdag 1 maj - ledig dag! Fantastiskt skönt, och att äntligen vara ledg en onsdag eftersom de är min tuffaste dag! Jag känner mig lite lätt desorienterad - vakanade för typ 30 min sen ur en dröm och gjorde nog frukost i ett halvsovande stadium sen har jag inte riktigt kommit igång. 
 
Igår var det löpträning och det var en ganska liten skara på plats (pga valborg), men det blev upp och ner för backe, platta intervaller i hästhage och "runda ett träd, nudda en sten och kom tillbaka"... ;) 
 
I förrgår var jag på en studentskiva till min naturklass och fick en utmärkelse (alla elever får det) jag med! Jag blev "klassens hurtbulle".. ja det kan jag nog hålla med om! Det blev inte lika sent som senast, men det känns skillnad i kroppen på att somna 22 eller 02! 
 
Idag blir det vilodag, ska luncha med en kompis på stan och sen bara softa tror jag! Om en vecka befinner jag mig också i spanien! Jag hoppas på en lugn resa med sol och bad! :)
 
/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback