Iväg igen!

Knappt har jag hunnit hem förens det är iväg igen. 
 
Spanien står på schemat imorgon och jag känner mig inte utvilad efter förra veckan, så jag undrar hur detta ska sluta?
 
Förra veckan kan nog räknas som min träningsfattigaste vecka, hann förutom löppasset med ett simpass på torsdagen. sen var det fattigt med träningen..
 
Dock bjöd Karlstad på fantastiskt väder!! Miss Li konserten i lördags var också fantastisk - gav mig något så fruktansvärt mycket energi! :) Jag kan inte förstå varför jag väntat 5,5 år på att se henne igen! Hon kommer till grönan i augusti och då ska jag verkligen dit!
 
Tyvärr med att veckorna går närmar sig Vättern med stormsteg. Och än har jag vaar fått till 2 "långpass" på ca 3 mil var. INTE bra någonstans.. Jag får sänka ribban lite och nu ligger fokuset på att förbi frisk och inte dra på mig någon sjukdom i Spanien. Dte får helt enkelt ta den tiden det tar med de 150 km..
 
Nu är det sängen som strax väntar :) 
 
/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback