Första cykelturen

Nu blir det bara en kort sammanfattning, tänkte skriva lite längre efter morgondagens cykelträff.

Som jag skrev i senaste inlägget så skulle jag fara på Cykelns dag i lördags. Slutade jobba där efter tio på morgonen (hade jobbat kväll och natt), skulle hem och äta och sen fara iväg - MEN! När jag kommer hem så är bakdäcket helt utan luft. Blev därför att ställa in hela alltet för min del vilket kändes väldigt surt då jag sett fram emot att träffa andra cyklister. Turligt nog visade det sig att det bara varit glapp i ventilen och inte punktering, vet inte om det var mitt fel då jag varit och pillat i ventilerna när jag försökte pumpa däcken före jag testcyklade en kort sväng i fredags. I morgon gäller det alltså, det är nybörjarträff i CK Guldkedjan och sen får vi väl se vart det bär... :) Mer info kommer senare!

Godnatt! /Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback