Dålig dag..!

Dagen inleddes med ett simpass, jag hade tänkt ut lite övningar jag skulle träna på men det blev inte alls något bra. Kaos var bara förnamnet i basängen, folk simmade typ kors och tvärs och jag blev påsimmad både framifrån och bakifrån!! Jag gav upp efter 40 min!
 
Sedan har jag vandrat in i en pollendimma och just nu är jag helt trött hela tiden pga antihistaminerna jag tar. 
 
Dessutom har jag haft ett sådant godissug idag att jag inte vetat vart jag skulle ta vägen, det blev både kaka på jobbet, delicatoboll och chokladbollar hemma! typiskt!!
 
Imorrn hoppas jag kunna ta igen lite förlorad träning - box med en kollega står på jobbet. Jag ska säga åt henne att köra med mig.
 
Nu ska jag nog ta och krypa till sängs snart, läsa lite i min bok och sen sova. Så jag har lite energi imorrn! Skönt med helg sen iaf, sen är det Spanien dags! 
 
 
Vi åker den 7/5 så det börjar ju ta sig!!
 
/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback