cykeltur!

 
Planen var att försöka ta sig till Västerhaninge där det pågår kaninhoppning för att kolla lite, men jag kom till Handens köpcentrum och sen hittade jag verkligen inte vidare...! irrade omkring där ett bra tag innan jag beslöt mig för att cykla hem igen. 
 
Det var go medvind på vägen dit vilket gjorde att jag kom ner på hastigheter på 2,06 min/km! Eller 37km/h som mest! hem gick det dock segare, benen svarade bra och orkade trampa, men motvinden gjorde sitt!
 
Nu står lunchen i micron, känns skönt att ha tränat 1,5 h och klockan är bara 11! Jag ska iväg med Oakley till en jobbarkompis idag som ska ta hand om henne medan jag är i spanien. 
 
Trevlig träningsdag på er!
/Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback