Äntligen hemma!

En intensiv vecka i Spanien som avslutades med uppstigning 03:00 och sen färd till Malaga och en hektisk stund på flygplatsen (när vi kommit in igenom säkerhetskontrollen var det final call på vårt flyg - med 65 elever!). 
 
Men alla tog sig hem till Sverige och nu har jag både hunnit med att packa upp, börjat tvätta kläder, handlat lite mat och hämtat ut mina nya joggingskor. Ett par Saucony progrid guide 6. Fruktansvrt hårda och obekväma just nu, men de måste bara gås in lite!
 
Nu är jag strax påväg till löpningen, missade ju förra veckan pga Spanien så idag får jag allt pallra mig dit. Jag har ingen som helst aning om hur kroppen kommer svara, sömnen har varit lite störd i veckan (speciellt idag då jag först sov 3,5h och sen var vaken i typ 3h och sen 3,5h till). Jag får lyssna och agera efter var den svarar!
 
Cyklingen är det jag mest känner mig stressad över, skulle behöva långcykla lite.. Det känns som att jag får gå ut försiktigt och inte satsa på en supertid med mina få mil i benen... 
 
Jag får i alla fall vara glad att jag fortfarande är frisk och kry i kroppen och jag hoppas jag håller mig så! 
 
/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback