Statusen på höftbörjarna:

Såhär 3 dagar efter halvvasan är mina höftböjare fortfarande stela, inte som igår då jag fick lyfta fötterna med hjälp av händerna för att få i dem i skorna.. ;D

I övrigt har smärtan efter loppet också dämpats lite och det positiva börjar stärkas - vilket betyder att en liten liten del av mig funderar på kanske ett till halvvasa (OBS: RIKTIGT liten del!). Men med mer träning. Såhär i efterhand vet jag att det var snabbare-långa pass på skidor jag saknade. Jag har åkt hyfsat långt, men inte så snabbt. Runt 6-7 min/km. På halvvasan låg jag mellan 5-5,30 min/km. Och det slet på höftböjarna!!

I övrigt bestämde vi ju oss för nästa års utmaning, ingen klassiker. utan att bestiga Kebenekaise! :D :D

Nu ska jag också förbereda mig på sportlovets 5:e tågresa. Men det ska bli skoj, hälsa på Helena i Örebro! :)

/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback