Nya prylar!

 
Dagens aktivitet blev 32,35 km med racern, ut till Kungens Kurva och tillbaka. Det gick långsamt, jag hittade noll skyltar så jag fick kolla GPSen på mobilen stup i kvarten. Dock är alla mil välkomna just nu!
 
Väl ute storshoppade jag på XXL. Det som fick följa med hem var:
-Vattenflaska
- Vattenflaskehållare till cykeln (min hade gått sönder)
- 1 energibar
- 4pack med gel, äpplesmak (tog en innan hemvägen)
- Simdolme (se nedan)
 
En sån här (inte samma färg men). En flythjälp som man har mellan låren för att få bättre vattenläge i vattnet. Senast jag simmade fick jag hjälp av en shysst kille i bassängen som visade mig lite teknik! Och jag insåg att en sån här verkligen kan hjälpa! Nu ska jag bara få inviga den! :) 
 
Jag börjar tänka lite på hur jag ska vara klädd och förberedd nästa helg. Förut hade jag tänkt ha håret i en tofs och sen fläta det, men jag klippte håret nu i veckan och nu var det inte alls lika lätt. Troligtivs blir det bara tofs, i klädväg blir det cykelbyxorna (ev förlängningsbenen), nike-linne, ev träningsjacka. I min lilla sadelcykelväska ska jag ha geler och bars. Om jag inte har jackan på mig ska jag försöka hitta på något som gör att jag kan ha 1-2 geler på ex armen (typ en gummisnodd?). Så man enkelt kan nå! Energi behöver jag ta innan första kontrollen efter 30 km. Ja, mycket tankar inför typ 6-7 h cykling!! 
 
Nej, nu är det lunch som gäller! :) 
 
/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback