Nu ska det hända grejer!

I morse var jag uppe tidigt för att fixa, idag har jag hunnit med mycket. Bland annat har jag premiärslagborrat i lägenheten. Äntligen har jag fått upp anslagstavlan i hallen och en tavla i vardagsrummet! 
 
Dessutom har jag packat upp och byggt ihop Racern efter Vättern, jag har helt enekelt inte hunnit packa upp och montera ihop den - men nu så! Dessutom har jag fått svar från cykelklubben så på onsdag hoppas jag kunna ta mig iväg på träning med dem (om jag inte har allt för mycket träningsvärk). 
 
För på tisdag är detdags för löpintervaller i Hammarbybacken! Jag ser fram emot hur jag på tiskväll/ons fm kommer vilja jämna Hammarbybacken med marken! På tisdag är det även min första dag på nya jobbet. Behöver jag säga att nerverna börjar komma? 
 
Idag blir det en vilodag, jag ska iväg till Bromma blocks (med bil denna gång!) för att köpa spån och hö till Oakley. Dessutom är jag på jakt efter småspik så jag kan spika upp hängare till min Syrras teckningar hon målat som jag fått. 
 
Ja, inte så mycket mer att rapportera, förberedelserna inför Vansbro har börjat, jag har bokat tågbiljetter så det är kirrat. Ska förhoppningsvis få ihop lite simtimmar så jag känner mig hyfsat i form :)
 
/ Anja
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback