Långpasset!

 
Hu! Idag var det som sagt dags att kicka igång benen efter viloveckan! Långpass stod på schemat och det var planerat 15+10 km. TUFFT kännde jag redan innan. Skulle jag orka? 
 
Väl ute vid Ursviks motionsområde samlades typ 25 personer upp och det var verkligen härligt väder! Sol och en fläktande bris! Vi körde igång, kroppen svarade bra och det kändes fint i början, klart jag fick slita, men det var överkomligt!
 
Dock kroknade jag efter halva ungefär, vi delade upp oss och vi var 4 personer som tog långsammaste takten, det var kul att få prata lite och inte känna sig stressad. Sista 3-4 km tog verkligen aldrig slut och jag hade verkligen ont i kroppen. 
 
Tillslut var vi iaf tillbaka vid starten och det känndes bra, i med vätska och fika i kroppen, totalt blev det alltså 14,57 km, under 1h och 52 min, 229 höjdmeter och 1153 kcal! :) Medelpulsen låg på 175 bpm och toppnoteringen i 193 bpm!
 
Nu har jag iaf tränat klart för dagen, jag får se vad morgondagen bjuder på... Jag behöver iaf köpa nytt spån till Oakley. Dessutom vill jag köpa lite blommor till min balkong och fixa lite här hemma. 
 
/ Anja
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback