First day!

Idag är det första dagen på nya jobbet. Nervöst? JA!
 
Men, jag tror det kommer gå bra, hittills på alla mina (nåja, 4) arbetsplatser har ju allt gått bra och jag har trivts, men det är alltid jobbigt i början! Man har inte koll på alla sociala "koder" och så.
 
Träningen igår bestod av gymmet (!!) Har nog inte varit där sedan hm.. innan första spanienresan? Dessutom körde jag styrka!! Kors i taket! Blev lite serier med kettelbell kloten. Tot 30 min + 10 min uppvärmning. Styrkan känns i baksida lår idag kan jag lova! 
 
Idag har löpargruppen blivit lovade intervaller i Hammarbybacken! Tufft är nog bara förnamnet kan jag tänka mig! 
 
Det är typ 25 min kvar tills jag ska åka och jag har nog varit färdig i ca 15 min redan... Tidspessimist? Bättre att sitta och vänta än att stressa i alla fall! 
 
Önska mig lycka till, både nu på dagen och sen ikväll! :)
/Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback