Dags att dra igång igen!!

efter nästan en veckas vila är det nu dags för att ta tag i träningen imorrn! 
 
Det stor löpningslångpass på schemat med Team Nordic Trail, vi får se hur kroppen svarar efter vilan, förhoppningsvis svarar benen bra! 
 
I övrigt har jag tagit kontakt med en cykelklubb här i Stockholm som jag hoppas kunna träna lite mer och dessutom är det träningskvällar inför Triatlonet varje tisdag - tyvärr alltså samma dag som löpningen, men eftersom löpningen har uppehåll i juli ska jag förhoppningsvis hinna åka dit någongång! 
 
Dessutom har jag fått massor med fina målningar som min syrra målat och massa inspiration att fixa och sätta upp tavlor på väggarna här hemma! Jag måste bara låna en slagborr så jag kan borra i betongen :) 
 
Kram / Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback