Länge sen..

Long time no se!

Efter senaste triatlonträningen tog jag träningstimeout i 3dagar och bara ägnade mig åt vardagsmotion. I söndags startade jag ett löp-lopp, 10km runt i skogen här hemma i Hammarby. Upp och ner för Hammarbybacken 2gånger bla!! Mitt långsammaste 10km lopp någonsin på 1h20min. Just nu är inte träningsmotivationen på topp, jag känner ingen pepp mentalt att pressa mig. Det är ett stort problem hos mig...

Nu är det ju bara 3 dagar kvar till Vansbro och jag är lite nervös, imål kommer vi ju, men efter den 800m simningen på triatlonet förra veckan när jag var helt färdig och ska simma dubbelt så långt!! Jag får försöka gömma alla de där tvivlande tankarna och fokusera på att detta är den tredje tävlingen av fyra så vi snart är imål med halvklassiken.

Idag ska jag mest ta det lugnt, har inlett med en radiomorgon och ska fortsätta med ett besök på Skansen!

/Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback