Träningen behöver inte vara krånglig!

Träningen igår bestod av först 15 min promenad till gymmet, sen 10 min uppvärmning på bandet,styrka i 35 min. Styrkan bestod av kettelbells-svingar (fast eftersom jag inte hittat några kettlebells på gymmet så tar jag hantlar), ryck och stötar och lite burpees på det. Efter det blev det 1000 m rodd och sen strech. Sen gick jag ner till basängen och simmade i 25 min. Tänkte först simma 30 min, men vid de sista 5 minutrarna så kom det ytterligare två personer till basängen - så vi blev 4.. Då kände jag att nu ger jag mig. 
 
Idag kommer träningen bestå av:
"hopphävning"
dips
situps
vindrutetorkaren
spindelmannen
fällkniven
 
Övningarna är hämtade härifrån: http://komiform.arla.se/ovningar/
 
ibland behöver inte träning vara så krånglig! Släng ihop lite övningar, gör 10-20 reps och tre varv eller något sånt!
Tills man är lagom svettig, då kör man ett sista varv!
 
/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback