Startat träningsåret 2013!

Japp, med mina ambitiösa träningsmål är det hög tid att sätta igång med träningen också! Idag körde jag intervaller på löpbandet. Det blev: 1000m, 900, 800, 700, 600, 500, 400, 300, 200, 100m intervaller med 100 eller 200 m gångvila emellan. O M G - jag var trött efteråt! Det kan jag lova! 
 
Men å så skönt det är! Imorrn får det bli något annat, mer styrka för variationens skull! :) Så kör vi!! Det känns så skönt efter att haft en riktigt soffpotatismånad med först massa chokladbollar och glögg, sen julmat och julgodis och allt onyttigt sen en riktig godisfrossa i karlstad.. Jag har nog varit sockerhög ett bra tag nu! 
 
Nu ska jag förbereda lunchen med en guacamole, blev akut sugen på det i affären ;)
 
/ anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback