Simkurs?

En av de bloggarna jag läser då och då annonserade ut igår att han ska hålla en simkurs på badet där jag tränar... Jag mailade igår och frågade mer om detaljer, och nu har jag skickat iväg ett anmälningsmail - jag hoppas att ajg fått en plats! 
 
det är frisim (crawl) man får lära sig och det känns jätteroligt inför vansbro. Min simning är ju förmodligen den svagaste länken i klassikern. 
 
Utöver det har jag hunnit med att träna både i måndags och tisdags. 
Mån: 40 min crosstrainer på morgonen. 
Tis: 50 min styrka på morgonen och 40 min kondition på kvällen (10 min spinn, 30 crosstrainern). 
 
Idag blir det träningsfritt, har blivit 6 dagar i rad.. Så det behöver nog kroppen. dessutom kommer min pappa på besök idag, sen imorrn är det då förhoppningsvis 60 min simning på morgonen (kursen). :)
 
Nu ska jag fortsätta fixa mig, min första lektion börjar 8,20 så det är ingen träning på onsdagarna.
/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback