Ny design!

Sådär ja!
 
Jag fick någon feeling och insåg att texten på bloggen faktiskt är typ 1,5 år gammal! Så först uppdaterade jag den, sen gick jag al in och fixade en ny design, eftersom jag inte är så duktig på det så blev det en mall som fanns på bloggen, men jag gjorde iaf "headern" själv, som tyvärr flyter in i högerspalten - men jag förstår inte hur man ska fixa det.. Så det får vara.. Någon kanske kan hjälpa mig :)
 
I övrigt har jag haft en toppenmorgon! Jag fortsatte gårdagen med en 1h 45 min lång powerwalk. grymt skönt! På kvällen däremot var jag trött trött trött! Benen värkte och jag avslutade med att smörja dem med kylgel innan jag gick och la mig vid 20 tiden.. och somnade! Klockan ringde 06;20 imorse och då klev jag upp. Under morgonen har jag hunnit med att diska, tvätta, städa, surfa på internet och bytt design på bloggen, samt lyssnat på radion. 
 
Nu ska jag ner till tvättstugan igen och fixa med kläderna, sedan blir det hitta ett bra träningsprogram för dagen. styrka står som sagt på schemat, känner av baksida lår sedan gårdagen!! 
 
/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback