Mitt långpass

I morse var planen ett långpass på gymmet, jag gick dit vid 9 tiden och körde igång på crosstrainern, efter 60 min hände något, jag började må lite illa och plötsligt öppades nog alla svettkanaler på hela kroppen och jag började kallsvettas - strax efter det började det svartna för ögonen... Jag klev av maskinen och vilade, sen bestämde jag mig för att gå hem. 
 
Min träning är viktig, men när kroppen säger ifrån på detta sätt är jag inte den som chansar. Så jag gick hem och vilade istället. Jag har spenderat dagen med att fixa och dona här hemma, kollat på TV, städat, tvättat, diskat m.m. Vanliga helgsysselsättningar med andra ord :)
 
Gårdagens träning blev inte heller så bra, körde intervaller på morgonen denna vecka. Benen var inte alls lika pigga som förra veckan. Hm. Inte bra inte bra. 
 
Imorrn ska det iaf bli skidor!! Det var riktigt länge sedan! Idag har det dock varit kallt, -13 grader när jag gick till gymmet imorse, inget jag vill anstränga mina lungor i - återigen en försiktighetsåtgärd! Ibland kanske jag är lite väl försiktig?
 
Annars är det inte så mycket mer att rapportera, funderar på när jag ska försöka få in ett simpass, det lutar åt imorrn eller på mån kväll. Jag vill få in ett pass för att kunna träna lite extra på det vi gjorde i torsdags. Det är mycket träning jag vill hinna med - sen ska man orka och hinna med det. 
 
Nu är det inte långt kvar till Vasan och det som oroar mig mest är att jag inte har något långpass med skidor i benen ännu. MÅSTE komma iväg på ett riktigt långt pass!!
'
Får hoppas att det inte är så kallt ute imorrn så jag kanske kan få in typ 2 mil iaf.. Vore bra!

Trevlig helg på er! / Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback