Lugn helg

Jag har haft en lugn helg, var och hälsade på Cissi i Luleå fredag-lördag och hann precis hem för att se AIK krossa HV i en väldigt bra match. Kroppen gör ju inget direkt ansträngande men hjärtat får allt bulta på rätt bra ändå under en hel match ;) Söndagen spenderades i stallet hos kaninerna och middag hemma i Örviken.

I slutet på förra veckan hade vi kallt igen, -25 grader, vindstilla och sol. Helt fantastiskt fint ute men för kallt för att göra mer än att cykla till och från gymmet.



Idag jobbar jag kväll men hann på lunchträningen. Är sällan det går på måndagar då jag antingen jobbar dag eller har jobbat natten före, men idag var jag alltså på spinning och core. Testade pulsband igen och upplevde samma sak, pulsen går snabbt upp o h jag stannar i gul/röd zon (gul=80-90% av max, röd=90-100%). Nu skulle vi ligga där hela passet så det var ju bara bra ;) Det var dessutom ett nytt corepass som jag tycker var väldigt bra!

Imorgon när jag går av är jag ledig till på fredag kväll. Vad jag ska göra vet jag inte riktigt än, fortsätta med lunchträningen Är dock tanken :)

/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback