jag hittade dem!

 
Iförrgår skrev jag ju att jag inte hade hittat kettlebellsen på gymmet, men igår hittade jag en trappa upp en våning till med skylten "gymanexet" och vad fanns inte där! JO, kettlebells, en matta, medicinbollar, balansbollar, gummiband m.m. Och dessutom fick jag vara helt själv! Blev mitt styrkeprogram jag hade skrivit ner och sen lite svingar med 8 kg kettlebellsen! 
 
Idag är benen möra och speciellt insidan av lår är riktigt stela, det är rätt jobbigt att sätta sig ner! ;) Även fast jag körde rejäl strech efteråt igår.. Hur mycket ska man behöva strecha egentligen?? Planen är att gå till gymmet och köra ett litet lugn mjuka-upp-benen pass på crosstrainern. Så benen kan få nytt fräscht blod. 
 
Tyvärr är skidåkningsmöjligheterna totalt borta här i stockholm.. Det smärtat lite inom mig att jag inte kan köra längre... HOPPAS på mer snö.. Annars blir halvvasan spännande! ;)
 
Kram / Anja
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback