Inte alltid som man tänkt sig!

Ska jag vara helt ärlig har jag inte testat crosstrainern på gymmet fören nu eftersom jag inte vetat hur man startat dem, de har inte haft en "startknapp", så jag har helt enkelt inte vågat vara dum. Men - i förrgår såg jag en kille kliva på crosstrainern och den gick igång. Så enkelt var det!!

Så, idag tog jag mig upp på en, tryckte in ett program och satte igång. Jag satte på 30 min och körde. Förvånansvärt roligt var det. Även om det första programmet var lite väl lätt - fick öka på motståndet hela tiden. Efter 30 min bytte jag program och körde 30 min på ett annat program - betydligt tuffare!! Sen avslutade jag med ca 15 min för att få ner pulsen lite.

Totalt blev min "lugna" crosstrainertur en 75 min lång saga som enligt maskinen (nu ska man ju inte lita fullt på dem) brände över 900kcal! och hungrig kan jag lova att jag var efteråt!

det var ju inte sista gången jag stod på den masiken iaf! :)
ANJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback