Äntligen onsdag!

Onsdag är min tuffaste dag i skolan med 2*dubbellektioner... 5h lektioner gör att man blir rätt mör. Detta gör ju att onsdag är min vilodag. I måndags blev träningen inte speciellt effektiv, måndagar blir sällan effektiva för mig när det gäller träning.. I går tränade jag boxning på morgonen - det satt fint i armarna kan jag lova!!
 
Imorgon blir det som vanligt simning, jag blev glad förra gången då en av de andra som tränar frågade mig hur mycket jag hade simmat innan - inget sa jag... Han sa att jag lärde mig så fort att jag måste ju kunna simma! 
 
Idag har jag även passat på att komma hem lite tidigare, skönt. Igår hade vi öppet hus på skolan vilket innebar att jag kom hem 20;45.. Så att vara hemma strax efter 18 känns som rena lyxen!
 
Man behöver vilan också!! 
 
/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback