90 min långpass!

Dagens träning bestod av 90 min crosstrainer, blev 3 st olika program, först ett "toning", följt av intervallpass (15 sek TUNGA intervaller och 45 sek "vila"), och sist en pass med fokus på ben. 
 
Sen var det en bentrött anja som gick hem, det stramar lite i ena vaden - något mellanting mellan kramp och träningsvärk. 
 
Dagen har sedan spenderats med städ och organisering. Har kollat lite på vinterstudien och jobbat lite, gjort lite planering inför vårens moment i mina kurser. 
 
Dessutom är nästa veckas träningschema fixat nu. (om inget oförutsett händer):
Imo, sön: styrka (kettlebells) + simnövningar ("läxan" från kursen)
Mån: crosstrainer morgon, ca 45 min
Tis: morgonstyrka + kondition på kvällen
Ons: vila
Tors: simkurs + innebandy på kvällen
Fre: intervaller 
Lör: långdistanspass 120 min
Sön: styrka (kettlebells) + ev simövningar 
 
Såhär såg jag även ut idag, min pappa önskade sig lite bilder på mig, så jag klippte luggen lite, plattade iordning trollhåret (som för övrigt var helt okontrollerbart efter duschen, vad hände?!) och sen tog lite bilder med självutlösaren på mobilen.. 
 
/ anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback