Simkurs och löpkurs!

Hej!
Idag tog jag mig i kragen och har anmält mig till en "löpkurs" i vår, eller det är 25 tillfällen där man delas in i olika grupper och springer i skogen.. Jag var först lite tveksam att boka upp mig eftersom det är på kvällen (18-19 och jag brukar vara så trött)... Men samtidigt vet jag att jag behöver någon som pushar mig för att jag ska utvecklas. 
 
Så i mitten på mars kör den igång, i paketet ingick även en träningströja, två startplatser till lopp här i Stockholm samt 25 träningstillfällen. 
 
Det känns som en bra grej för mig. Tillsammans med simkursen kommer jag iaf ta två av deltävlingarna i halvklassikern med storm! ;) 
 
Nu ska jag dra mig ner till gymmet, crosstrainern står på schemat, tror det blir 1½ timme idag. Sen måste jag civilicera mig med allmänheten genom att gå till Globen och köpa hö till Oakley och sen försöka boka en klipptid till mitt trollhår som just nu är på tok för ostyrligt. 
 
Trevlig lördag! :D
/Anja
 
En bild tagen från mitt vardagsrumsfönster för några veckor sedan! Nu har snön tyvärr smält bort nästan helt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback