Nära nu!

Shit, jag förstår nog inte hur nära det är med Vasan nu!! DAGAR KVAR JU!
 
Jag har haft så mycket att göra på jobbet att jag knappt hunnit tnka på vasan, dessutom åker jag direkt efter jobbet på fre till Säfsen för att åka skidor (alpint), så det har jag behövt fixa massor med. 
 
Men, idag tog jag mig ÄNTLIGEN i kragen och vallade om skidorna, har dragit ut på det på tok för länge och kommer förmodligen inte hinna testa vallan innan vasan... Men jag hoppas det ska gå bra. 
 
Dessutom sitter Garmin-en på laddning och jag har börjat förbereda mig på vad jag ska ha på mig. Blir mina "nya" julklapps-tights, underställströja och vindjacka (om det nu inte skulle bli typ -15 grader..), Vantar måste jag nog fundera på om jag ska ha mina lillsport eller tunnare SOC vantar.. 
 
Mycket logistiskt som måste klaffa, imorrn kan jag iaf packa färdigt allt. 
 
Nu ska jag snart krypa ner i sängen, jag är glad att jag bara har en lektion imorgon... Snart sportlooov..!!
 
/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback