Halvvasan!

 
O herregud!!
Jag var så taggad och peppad på halvvasan!! Men shit vad jag fick slita!! Första 8-9 km var tunga, sen kom jag in i andra andningen och mil nr 2 var riktigt nice!! 
Sen, kom väggen. PANG. Kroppen dog, jag fick slita något så in i helsike! Efter mil 3 var det mental nerförsbacke - eftersom mer än hälften var gjord. Skönt. Men fort gick det inte och fint var det säkerligen inte. Jag var så sjukt nöjd när jag efter 4:12:57 gick i mål. Det kom några tårar från ögonen av lättnad! Del 1 av halvklassikern var avklarad. 
 
Jag har nog aldrig fått slita så här på ett träningspass/tävlingspass. 2 h av bara rent slit! Idag ska jag bara ta det lugnt, vaknade vid 8 tiden och slängde in två manskiner med tvätt, de borde strax vara färdiga och så har jag plockat och städat här hemma. Vädret är fenomenalt och redan nu står min termometer på balkongen på 10,3 grader! (i solen). 
 
Imorrn är det simkurs som vanligt, hoppas kroppen inte är allt för seg!
/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback