TRIATLON!

Whops, anmäld till Stockholms Triatlon 25/8 2013!!
 
750m simning
20 km cykling
5 km löpning
 
Hujedamej vad kul! Och jobbigt!! 
 
I övrigt i veckan har jag ju hunnit med lite träning. I tisdags var det ju löpningen. Det hade regnat hela dagen men typ vid 17 tiden slutade det och sprack upp. Dock var det blött och geggit i marken. 
 
Pulsen var uppe i 191, men kul var det, vi sprang upp i en backe och sen tillbaka. 
 
I onsdags var det vilodag så jag nöjde mig med cykelturen till jobbet. I torsdags simmade jag och igår cyklade jag totalt 35 km. Först till skolan, vidare till Ursvik (för att vara med på friluftsliv i en idrottklass), tillbaka till skolan, vidare till Bromma blocks för att handla mat åt Oakley och sen tillbaka hem! Det blev inga intervaller på morgonen, men jag tar igen dem imorgon! 
 
Idag ska jag hänga med mina gamla gymnasiekompisar hela dagen ungefär och imorrn kommer min lillebrorsa till stan. 
 
/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback