Team nordic Trail

Igår var det löp-kursen igen. 
 
Vi startade som vanligt med lite uppvärmning, 2 km till en skidbacke, sen intervaller, upp och ner i 8 min med mål att det hela tiden skulle vara obekvämt och att man skulle vara springandes hela tiden. Sen snabbintervaller på lite mer "vågrätt" underlag, och sen 8 min till upp och ner för backen. 
 
Pulsen var uppe och härjade på 192 slag/min. Jag fick SLITA som fasiken. Men det som inte dödar härdar!
 
Här ser man höjdmeter och hastighets diagrammet för passet. Fina höjdmeter plockades! Totalt blev det 108 m höjdstigning!
 
Här ser ni beviset för att jag var uppe på 192 slag/min. 
 
Idag har jag startat dagen med att träna, 45 min crosstraining. Jag var inte riktigt med när klockan ringde vid 5:40 imorse, men upp kom jag och nu har jag hunnit med att duscha och druckit kaffe. 
 
Idag väntar arbetsintervju på en skola, spännande :) Igår lämnade jag även in racerröd på service, det är alltid så kul att komma med den, för cykelhandlare efter cykelhandlare blir imponerade av att den är i fint skick och börjar fråga om "historian", tyvärr är ju inte min historia med den så lång eftersom jag köpte den begagnat. Jag ska även tvätta av min Skeppshultcykel och lämna in den, kedjan måste bytas/spännas och växlarna är lite vajsiga. Dessutom skulle jag behöva ta och köpa en ny sadel, den är sprucken och rätt äcklig. 
 
/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback