SM-guuuuld!

Förra veckans träning gick lite halverst, det blev ingen box på måndagen då varken Malin eller Helena kunde följa med. Körde istället core och en timmes cykling i gymmet, kändes i rumpan kan jag säga...

Torsdagens spinning och core var riktigt kul och gick väldigt bra. Kvällen slutade med att jag fick tag i en biljett till den fjärde finalen i SM-slutspelet och vi vann!!! Helt sinnessjukt, kommer ta lång tid innan det sjunkit in och hela Skellefteå kommer nog befinna sig i ett rus till det börjar om igen på riktigt i september. Jag kom hem efter tre natten mot fredag så det blev ingen träning då. Fredag kväll var vi ut och även lördag. Söndag jobbade jag dygn och imorse vaknade jag med en röst som inte vill allt som jag, den försvann nog
någonstans i firandet... Imorgon ska jag jobba lite på Balder innan jag hoppas kunna köra ett crossfitpass innan jobb igen på kvällen.

Jag har hittat en cykelklubb här i stan som har nybörjarträningar på onsdagar så jag funderar på fara dit. Har även sett att det finns ett lopp som skänker pengar till Barncancerfonden, Ride of hope. Jag får se om jag kör hela vägen till Umeå (13 mil) eller stannar efter 8 eller 4 beroende på om jag får med fler :)

Här kommer lite guldbilder, hoppas ni kan känna iaf lite av mitt guldrus!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback