Sjuk igen

Blev förkyld igen förra fredagen. Ont i halsen, snorig, ja, det vanliga. I fredags en vecka senare var första dagen jag vaknade utan halsont. Det blev dock ingen tid för träning under helgen och detta betyder alltså att förra veckan blev helt utan träning. Cykelloppet närmar sig med stormsteg och med tanke på mitt träningsschema sista tiden kommer den inte bli rolig, usch! Kommer ha värre ångest än vanligt :-)

Nu är jag i alla fall frisk och jag hoppas det kan bli lite träning den här veckan. Både den här veckan och nästa bjuder ju på röda dagar, så det betyder lite extra ledig tid, det är en bra hjälp! Jag hoppas på fint väder, sol och vindstilla helst, så att jag kanske kan bli sugen på att plocka fram cykeln. Det vore inte en dag för tidigt!

/Hillevi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback