Så mycket tid!

Idag tog jag mig från skolan redan vid 15,15 tiden. Så tidigt har jag inte gått hem på evigheter! Dessutom cyklade jag direkt hem! Väl hemma lämnade jag racerröd på punkteringslagning, först ska jag laga den och sen får skeppshult åka in på växeljustering. 
 
I övrigt har jag hunnit med att kolla på Bergs bärbara talkshow, städat och diskat här hemma, städat trapphuset och rättat lite arbeten. Produktiv dag som jag verkligen borde unna mig själv lite oftare, jag tycker att jag i princip kommer hem och är vaken 30 min innan jag slocknar!
 
Igår var det tisdagsträning med Team Nordic Trail, efter studentskivan i lördags var jag lite segare i kroppen än vanligt och hade det i bakhuvdet, funderade ett tag på att ta basgruppen, men medel fick det bli! Vi körde intervaller i obanat och backe. Hjärtat fick jobba men jag fick "bara" upp pulsen till 185. Jag kännde mig segare än vanligt och min kropp fungerar inte som den ska med bara 4 h sömn.
 
I måndags körde jag även fredagsintervallerna från förra veckan som jag hade skjutit upp lite. "korta" serien som avverkades snabbt! :) Jag känner mig alltid så stark på intervallerna på bandet, men sen på tisdags trailen känner jag mig inte alls lika stark... 
 
Nu funderar jag på att göra lite chokladbollssmet för att kröna vilodagen! ;) Idag om två veckor befinner jag mig i Spanien också! Jippie! Sol, värme, bad!! 
 
Kram! /Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback