Så mycket roligheter!!

Åh! Jag har så mycket roligheter att se fram emot nästa månad! Eller, det börjar redan nästa vecka..
Mån: Studentskiva för en av treorna i klassen
Mån veckan efter: Ännu en studentskiva
Mån efter det: Ännu en studentskiva
Spanien 7-13/5 
Karlstad och Miss Li konsert 17-19/5
Spanien 21-27/5
Vättern 9/6!!! 
 
Sen skolavslutning och sommar! 
 
Idag har jag simmat 60 min morgonsimning, det som känns som en vinst är att jag nu verkliogen orkar simma länge! Det blev säkert mellan 1-1,5 km!! I början av året var jag helt slut efter 25-50 meter och nu kan jag utan problem simma flera 100m "intervaller" på rad! :)
 
Imorrn tror jag att jag ska skippa morgon intervallerna och följa med på friluftsliv med en idrottsklass. Det kommer innebära ca 3 mil cykel imorrn, hoppas att vädret är hyfsat OK för jag måste verkligen ut och köpa kaninmat och det blir ca 8 km extra cyklingsväg.. 
 
/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback