Så blev det med veckan som började så bra

Körde ju igång med ett löppass i måndags, vilket var en bra start på veckan. Med facit i hand kan jag nu säga att det blev veckans enda träningspass. Hade faktiskt tid att träna i lördags förmiddag, men när man vaknar till snö kändes det allt annat än lockande att ge sig ut. Så den dagen rann iväg med shopping och fika istället, det är sällan jag ödslar tid på sånt, men nu blev det för en gångs skull så och det var en lyckad dag om man inte ser det ur träningsperspektivet :-) Idag har det varit full rulle med skytteträning hela dagen och sen hundträning på kvällen. Kommer säkerligen få träningsvärk av allt skytte och förmodligen lite blåmärken på axeln, sköt med så himla många olika vapen idag, så jag fick väl inte alltid till anläggningen och det blev en del smällar i axeln. Men det har varit en minst sagt lärorik dag i alla fall.

Imorgon startar en ny vecka och därmed en ny chans att göra en bättre träningsvecka. Börjar jobba kl 6.30 på måndagar, så det är nog dags att jag drar mig mot sängen nu... Gonatt!

/Hillevi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback