Nu är det ju vår!!

Helt fantastisk vecka har jag haft!
 
Vädret har alla dagar varit fantastiskt med strålande sol så jag har legat i solen typ 2-3 h om dagen! :) Det fyllde på D-vitamin kontot! Lediga dagar som spenderats i solen, tränat, lyssnat på radio och dessutom avrundats med nytt jobb! :D
 
Idag klockade jag in på gymmet vid 9:20, totalt blev det 75 min crosstrainern och enligt maskinen brändes 840 kcal! Inte konstig att jag var hungrig när jag kom hem!
 
Imorrn är det tillbaka till jobbet! Dessutom hoppas jag på en grym träningsvecka. Imorrn är planerna crosstrainern, tis box+löpning, ons vila som vanligt, torsd simning, fre intervaller. Som vanligt med andra ord! :D
 
det känns så skönt att ljuset och våren faktiskt är här! Jag hoppas på rena sopade cykelbanor snart! Då ska jag fixa punkan på racerröd och sen ge mig ut! 
 
/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback