Firandet tog ut sin rätt

Ja tyvärr, redan förra måndagen kände jag av att något var på gång så jag bestämde mig för att skippa de gruppträningsklasser som jag hade bokat. Onsdagen blev sämre och i torsdags kunde jag knappt prata! Idag är första gången på fem dagar som jag har kunnat svälja utan att vilja gråta ungefär... Nä usch, tack och lov är det på bättringsvägen nu! Blev ingen träning alls för mig under förra veckan alltså, du är alltså inte ensam Hille! :) Hade bokat box till ikväll, trodde jag skulle hinna bli frisk i helgen men icket... Har även ett crossfitpass bokat imorgon men det får nog också avbokas, känns inte alls bra att träna så hårt direkt speciellt när inte hela förkylningen har släppt.

Nu på lördag är det cykelns dag och jag har lovat en lärare på min gamla gymnasieskola (där mamma jobbar och jag ibland jobbar extra) att komma, så det är väl bara att pallra sig dit! Behöver verkligen komma igång med cyklingen känner jag och bättre tillfälle går ju knappast att hitta! Det ska pratas bl a landsvägskörning och lite taktik. Känner framför allt att det är bra för mig att fara dit så det kommer bli kul. Nybörjarträffen nu på onsdag skulle jag också vilja vara med på men får väl se hur kroppen känns, vet att jag inte bara kan "glida med" när jag är där...

Kort info men inte så mycket mer att säga. Hade tänkt att gå broarna runt nu, halvdissigt väder och mycket blåst men känns som att jag behöver komma ut även om målet bara är att ta sig runt, haha. Har knappt rört mig på en vecka och tappat runt 2 kg i vikt, ingen träning och dålig aptit skulle jag säga är anledningen. Energin försvann där nånstans också så jag skulle verkligen behöva komma igång igen ganska snabbt innan jag hinner bli en soffpotatis! :D

Kram Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback