Bakslag!!

Jag hämtade ju ut racern igår från cykelreparatören (eller servic-butiken). Tog två turer med den och nyss när jag var nere i cykelförrådet ser jag, PUNKA! Nej nej nej, typiskt.

Och jag som sa till cykelreparatören att "nu har jag inga fler cyklar", efter att ha lämnat in båda.. Jaja, jag får gå dit imorrn igen. Nu har jag ju skeppshult som har lite större hjul som tål mer grus på vägarna.

Men så typiskt... Det känns lite som min otur. Men å andra sidan har jag fått ett positivt jobb-besked. De ska ringa imorgon igen, men det låter onekligen positivt! :)

Tur att jag inte lagt några pengar på ett SL kort denna månad, de får gå till cykelreparatören! Ioförsig betalar jag hellre honom än SL! ;)

/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback