Värdelös dag.

Det hela började med att jag skulle cykla till IKEA, jag hade ingen karta med mig och lyckas cykla fel, 2 gånger! Efter det fick jag efter 6 km punka. Så jag fick GÅ hem! totalt cyklade jag alltså typ 7 km, gick tillbaka till Gamla stan, totalt 10 km. Då hade jag bestämt mig för att köpa en ny mobil, MED GPS.
 
Sagt och gjort. Vid 15,30 promenerade jag in på en tele 2 affär och hade valt telefon och allt. Då skulle de förlänga mitt abonemang. Men NEJ, då är jävla abonemanget spärrat. Jag blev lite nervös eftersom mina autogiron krånglat sedan jag bytte bank. och visst, ingen förnying kunde de göra så...
 
Då började allt bara brista för mig och tårarna sprutade ur ögonen på väg hem. Jag var så arg, arg på banken som inte klarar av att flytta mina autogiron, arg på adressändringen som inte klarar av att adressändra rätt. Jag har inte fått några brev alls om att det inte har kommit in pengar.
 
Imorrn är det jag som ARGt kommer ringa till både banken och adressändringen och skälla något så fruktansvärt på dem.
 
Nu när jag verkligen bestämt mig för att äntligen köpa en ny mobil så kan jag inte göra det, vilket antiklimax.
 
Juat nu är jag bara så arg och besviken på allt. Kan inte saker bara fungera??
 
Imorrn blir det ett rejält morgonpass så jag kanske kan få ut lite aggressioner så jag inte skriker och skäller på någon stackars kundtänstmedarbetare i onödan.
 
Passet som jag slumpat fram är:
8 styrkevädningar (med en skivstång)
16 mountainclimbers
8 thrusters (upp med skivstång över huvudet)
30 hopprep.
 
Maxa och gör så många varv man kan på 15 min.
 
/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback