Trött trött..

Kl 20,30 en lördagskväll och jag är helt slut. Idag har jag iaf hunnit med att göra ett prov och övningsfågor till en av mina kurser.. Gör det andra imorrn så har jag mycket av nästa vecka planerat iaf :) Sedan har jag hunnit med att klippa mig, handlat lite, tagit en cykeltur, promenerat med min lillebrorsa och handlat en hårtork (eftersom jag nu klippt lugg och vill kunna träna på morgonen), lagat mat (invigit min gasugn, det går att laga tacopaj/gratäng i den iaf), tagit en powernap och sen sett lite på DVD.
 
Jaja, nu ska jag strax sova, imorrn är planen att göra klart det andra provet och sen åka ut till Lidingö och provgå/springa sista 10 km på Lidingloppet :) Jag hoppas att jag ska kunna ta mig runt levande! ;D
 
Ännu har det inte blivit något bord/Tvbänk ännu. Har iaf sett ut en TVbänk jag gärna vill ha, det är en från IKEA... Lite tråkigt att ha hela hemmet från IKEA men. Vi får se om det blir den eller någon annan, just nu står ju TVn på en pall.
 
Nej, det var inte mycket träningsrapport här, men det kommer nog imorrn.. Förhoppningsvis! :)
 
/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback