Träna träna...

Så, första två dagarna på veckan har bjussat på 2 pass. Igår körde jag själv i gymmet på morgonen och var rätt seg.. Så det blev väl inte supereffektivt, men det var träning.
I morse hade jag sällskap och då blev det mer tryck i musklerna. Började med 15 min på spincykeln och sen 8 min löpning (skulle blivit mer, men då kom mitt sällskap så vi började med styrkan). Körde lite bröst, axlar, rygg, plankan.. Och sen strech. Totalt 45 min aktiv träning och ca 10 min strech.
 
Bra bra! Imorrn blir det vila, eftersom jag har morgonlektion, på torsdag blir det innebandy på eftermiddagen, kanske styrka på morgonen? Fre... hm lite lättare kondition på morgonen tror jag..
 
och lördag 12 km på lidingöloppet banan.. vad har jag gett mig in på?? Förmodligen kommer jag vara rejält seg på söndag, men men.. Det som inte dödar härdar och jag får göra mitt bästa. Det kanske tar upp emot 1h och 45 min.. Men då får det göra det!! Runt ska jag ta mig iaf.
 
Nu väntar sängen, ska försöka leta upp min extranyckel som jag lagt någonstans här i lägenheten..
Oh, by the way! De har tagit bort plastkåpan för mitt köksfönster nu! Så jag kan kolla ut på träden när jag diskar! :D
 
/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback