Spinning och beslutsångest

Var på spinning en timme igår. Kände av söndagens styrketräning i benen men körde på ganska hårt ändå. Var helt slut i benen sen, men det var så jäkla skönt att stretcha ut den sista träningsvärken från söndagen. Finns nästan inget bättre än att gå in i ett pass med träningsvärk, tömma musklerna lite till, och sen stretcha musklerna ordentligt efter det. Känns som att all träningsvärk försvinner på en gång. Nu hade jag knappt någon träningsvärk kvar, men ändå, den där sista lilla stelheten försvann. Nu ska jag vila kroppen tills på söndag. 3 träningsfria dagar innan det är dags. Jag är inte direkt taggad, löpningen änns inte så rolig just nu, men samtidigt ska det bli så galet skönt att få det sista gjort. Även om nya utmaningarn väntar så har man liksom väntat på att få det här målet avklarat. Man har jobbat mot det så länge nu. Jag ska gå i mål på söndag!
 
Var och kikade på nya löpartights igår igen. Köpte med mig två hem eftersom jag inte kunde bestämma mig. Har provat hemma och kommit fram till att jag nog ska prova ena paret i en strl mindre innan jag bestämmer mig. Så jag får åka tillbaka idag och se om det finns. Något av paren blir det i alla fall, så jag kommer ha långa tights på söndag om det behövs, det känns skönt! Ska bara lyckas bestämma mig för vilka, det är inte lätt. Nu blir det några timmars plugg, kaffet är redan upphällt! :-)
 
/Hillevi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback