Nya löparskor kanske gör susen?

Jajemän, mina gamla (som jag köpte i april!) hade det redan börjat bli hål i hälen på och de var inte alls så mycket använda. En kompis till mig har haft precis likadana som gått sönder på samma sätt, så det var väl något med modellen antar jag. Jag tycker mina fötter blev vinklade inåt eller vad man ska säga, så egentligen var det kanske bra att jag fick lämna tillbaka dom och istället köpa ett par nya. Köpte ett par svarta Asics och de känns miljoner gånger bättre och mer stabila! Inga fler Nike för mig :)

Träningen på gymmet går bra, lunchträningarna är igång men löpträningen har jag som sagt nästan gett upp... Hahaha! Som jag har skrivit tidigare så finns det ett elljusspår precis vid mig men det är igenvuxet med brännässlor och annat ogräs upp till axlarna så det känns inte alls lockande att he sig ut i den djungeln. Har dock sprungit efter älven en dag när jag var på väg hem från stallet och det gick över förväntan.

Nu ska jag göra en tidig kväll, frågan är om jag får mig i säng före kl 23? :)

/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback