Ny vecka!

Nya möjligheter!
 
I fredags tränade jag en sväng också, lite på gymet på morgonen, blev ca 15 min uppvärmning på spinncykeln, en "serie" styrkeövningar bestående av (med fria vikter) bicep, tricep, axlar, bröst (skivstång). 3 varv med 20 rep på varje muskel. Körde med 4 kg vikt i varje arm på bicep, trice och axlar samt 20 kg stången på bröst.. men där orkade jag bara 20 rep första varvet, sen blev det 10 rep med den. SJUKT jobbigt. Sedan blev det mage, rygg och lite plankan. Och sen en rejält lång skön strech.
 
I helgen har jag hälsat på i Karlstad. Vi har typ ätiti godis, softat, ätit godis, fikat, sovit.. ungefär. Men benen behövde vila! Så nu är jag med på banan igen känns det som!
 
I karlstad gick vi även in på Stadium, hittade NIKE linnen som var nedsatta från 400 till 150. Jag tog två.. Dessutom hittade jag 150 kr i blodgivarkuponger i plånboken. Med andra ord fick jag 2 linnen för 150 kr, som skulle kostat 800 kr!! SCORE! Jag är nöjd!
 
Träningsveckan ser ut som följande:
Mån & Tis: morgongym på skolan
Ons: vila ? löpning?
Tors: morgongym och ev innebandy
Fre: vila?
Lör: LIDINGÖTESTLOPP
Sön: Förmodligen vila!
 
Ja, efter vad Hille skrivit tror jag nog jag gör rätt som testar banan... Var lite tveksam om jag skulle göra det eller inte..

Men nu har jag bestämt mig, det blir testloppet för att känna på banan..

// anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback