Morgonpasset!

Passet jag gjorde i morse kallades för "detta skulle inte jag vilja göra". Under 15 minuter körde jag intervaller och jäklar vad svettigt det var!
 
Precis 6 varv hann jag med under mina 15 min. Om det är bra eller dåligt vet jag inte. Men innan dess hade det blivit 10 min uppvärmning på cykel och sen strech. Var lite sen till skolan idag för jag fick ta tunnelbanan då cykeln är på lagning.
Imorrn blir det lite träning nere i gymmet. Lite allmän styrka. Sen vet jag inte riktig hur jag ska göra med träningen. Mitt nästa träningspass som slumpades fram med fitnessgeneratorn blev "5 km utomhusträning". det vet jag ju hur man gör. Frågan är bara NÄR det ska genomföras, ons efter skolan eller tors morgon. Jag tror jag ska ta det lugnt tors och fre, kanske bara promenera/jogga lite lätt... Vill inte komma med jordens trästocksben på söndag.
 
I övrigt fortsätter min tur med livet just nu, fick min amorteringsavi från banken och såg att de lagt in att jag skulle amortera 3000 kr på mitt lån varje månad, eehh.. nej tack. Jag sa 300!! Jag hoppas att det går att ändra, annars är jag snart påväg mot en personlig bankrutt...
 
/anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback