Lidingö banan promenerad!

Så, idag har jag promenerat runt Lidingöbanans sista 10 km. Totalt var vi (jag, brorsan och mamma) ute i spåret 1h och 50 min. Så längre plåga än så kommer det inte bli. Och går man så kan man ju inte direkt kalla det för en plåga...
 
Nåväl vi har ett par härliga backar framför oss, de gör det inte så kul genom att börja med en tokhög backe (Grönsta backen, typ precis in när man sprungit in i skogen).. Abborrbacken var faktiskt inte så hög som jag förväntat mig, jag hade förestält mig typ en hammarbybacken uppförsbacke, men den suger nog fint i benen efter 5 km löpning!
 
Nåväl, jag hittade också en funktion på garmin sidan som gjorde att jag kan zooma in lite och man faktiskt ser lite höjdmetrar!!
 
 
Här ser man ju faktiskt att det är backar (detta är från testloppet) jag glömde garminen hemma idag!
 
Så ska det ju se ut!! :)
 
Nu laddar vi ny vecka, funderar på att ta träningen imorrn på utegymmet jag cyklar förbi till jobbet, får se hur vädret är imorrn!
 
/anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback