Inte mycket tränat..

Så, summan av kardemumman av vardagarna denna vecka blev: 1½ träning. Torsdag morgon och en liten halv-träning i måndags. Men, i helgen ska det bli annorlunda - jag ska ta mig ut till Lidingö och gå omkring banan som vi ska springa. Och sen blir det nog en joggingtur/Hammarbybackentur.
 
I övrigt ska jag leta lite möbler, behöver ett nytt matbord och en tv-bänk.. Vi får se vad jag hittar!
 
Inte heller något brev från Lidingöloppet heller, men med tanke på att jag fick min lönespec NU (alltså, för augusti lönen..!!).
 
Jaja, nu ska jag laga köttbullar, potatis och sås. Sen ska nog fredagskvällen bjuda på tvätt av kläder. det behövs!!
 
/ Anja

Kommentarer
Helena säger:

Vad vill du ha för matbord kompis? Jag funderar på att byta ut mitt emot ett runt, bara jag hittar nå bra :) Pöss!

2012-09-15 | 10:37:34
Bloggadress: http://granris.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback