Inget startbevis här..

Ännu, men det kommer nog. Jag har ju precis flyttat så jag går väl på eftersändning.
 
I övrigt har veckan inte bjudit på någon träning annat än mina vardagliga promenader och cykelturer. Jag har haft besök av pappa och även ganska mycket av min lillebrorsa som hängt här.
 
Imorrn har jag iaf tänkt köra en sväng på gymmet innan skolan. jag är helt slut nu även fast jag ätit både fil & middag efter skolan, men jag vet ju att om jag väl tappar blodsockret på eftermiddagen så blir jag jättetrött och idag åt jag ingen mellis, inte bra.
 
Men idag ska jag iaf ta mig en promenad upp på Hammarbybacken, bara rensa hjärnan lite. Onsdagar är en tuff dag i skolan, först en dubbellektion med en stor grupp i biologi, 29 elever tar på krafterna. Sen en eftermiddagslektion med en tuff klass på ett annat sätt, de är inte många. Men där är problemet att man måste engagera dem samtidigt som man måste lugna dem så de inte härjar så mycket. Så, det känns skönt att det är onsdag och att veckan nu går mot helgen.
 
Nu ska jag försöka resa mig ur soffan och byta om till lite träningskläder eller dylikt och sen ut i solen!
/anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback